Rólam

img_20180323_213615_803.jpg

 

Szia, köszönöm, hogy benéztél!

A nevem Annabella, és gyerekkorom óta imádok főzni. Először csak a mamám kertjét legeltem le, hogy "főzhessek" langyos vízbe darabolt zödségkockákat (alias zöldségleves), majd kicsit később még inkább a konyha felé orientálódtam, és sokszor főztem a család és barátok számára már gyerekként is. Valamiért mégsem lettem szakács, teljesen más területen dolgozok a mai napig. A szenvedélyem viszont mindig is a főzés volt, így 2016-ban el is végeztem egy egyéves szakács képzést. Emellett szerencsére mindig olyan nemzetközi közegben mozogtam, ahol könnyen megtanulhattam más nemzetek egy-egy tradicionális ételét - most épp a holland konyhával ismerkedem. Mivel utazni is szeretek, és próbálok minél több helyre ellátogatni, utazásaimról vagy receptekkel, vagy helyi fűszerekkel tértem haza. Így jött az ötlet, hogy indítsak egy blogot, ami az utazásokat és a gasztronómiát ötvözi - a rántott hús mellett ugyanis tökéletesen megfér a panzanella, a feijoada vagy épp a tiramisu. 

Címkék: Rólam